برا جهیزیه دخترم اورانوس گرفتم جا حبوباتی داره ...،بعنی از اینا هم بگیرم ؟
بفرماااا گلم ...انشالله به خوشی استفاده کتی
من چند ماه پیش گرفتم
رو هم دو خرده
جا حبوباتیش میگن سوراخش کوچیکه؟؟نخوده لوبیا رد میشه؟
1500.
عزیزم مارک داره چه جنسی منم خیلی دوست دارم بگیرم جا برنجیشو
ستش ترب ۴۲۰۰
من دارم 6500 ماهی 650
توی ترب ارزون تره
۱۵۰۰ و ۲۵۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.