سلام فووووووووری کی تازگیا نان۲ خریده با سهمیه چقدر میشه؟

۵ پاسخ

ازادش ۳۱۱ هستش فکر کنم ۲۵۱ میخرم متصدی داروخانه گفت از قیمت زیرش ۶۱ تومان کم میشه بابت سهمیه

256.

دوشنبه گرفتم ۲۱۹ تومن

ب گمونم ۲۸۰ میخره شوهرم

پنجشنبه دویست خریدم

سوال های مرتبط

مامان آیسل وتو دلی مامان آیسل وتو دلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ریـــ❤️ــحــانه مامان ریـــ❤️ــحــانه ۵ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی