۸ پاسخ

منننن لثشو داره کرده یه کوچولو
خیلی خیلی اذیت می‌کنه
فردا مادر شوهرم براش آش دندونی میپزه ببینم زود در میاره یا شایعه اس

اره درگیر بودم خدا رو شکر یه ذره زد بیرون راحت شد بچم

اوه اوه نیش خیلی سخته پسر منم داره نیش در میاره

اره دختر منم ۸تارو در اورده الان فک میکنم دو هفته بیشتره از نیش اذیته ولی هنوز بیرون نزده نمیدونم چرا 🤦🏻‍♀️

پسر من تازه دراورده راحت بود براش خداروشکر ولی خیلی طول کشید تا دراومد

چند روزه دیوانه شدم نق نق میکنه چسبیده بهم نمیزاره بلند بشم

مننننن
خیلی دردناکه

دخترم هنوز دندون درنیورده😬

سوال های مرتبط