۸ پاسخ

یادم نمیاد فکر کنم پنچ سی سی میدادم

هر وقت کوریزان گرفتی صورتی رو بگیر ازین بهتره ها
هم استا داره هم مسکنه هم تب بره

هر ۸ ساعت ۵‌ سی سی

سه یا ۴ سی سی

سه تا

3 سیسی

منم از داروخانه دیروز شوهرم گرفت۱۴کیلو هست گفته بود10سی سی

س ونیم سی سی

سوال های مرتبط

مامان آقا یاسین 🩵 مامان آقا یاسین 🩵 ۲ سالگی