من دخترم ایجوری شده بود با اب جوشیده صورتشو شستم و براش پماد بتامتازون زدم معجزه شد اصلا
دکتر به پسرمن این پماداو داد گفت ۵ روز قاطی کن بزن .عالی بود
اگزماست
دختر اول منم اینجوری بود
این و بزن خوب میشه عزیزم من واسه پسرم استفاده کردم
پسر منم کپ همین بود گفتن بخاطر بوس هست اگزما نیست
ی کرم دکتر گفت از داروخونه گرفتم دوسه بار زدم خوب شد
کرم مرطوب کننده فیروز بزن خوب میشه
اگزما زده نذار کسی بوسش کنه باید دکتر ببری که پماد بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.