۷ پاسخ

من دخترم ایجوری شده بود با اب جوشیده صورتشو شستم و براش پماد بتامتازون زدم معجزه شد اصلا

دکتر به پسرمن این پماداو داد گفت ۵ روز قاطی کن بزن .عالی بود

تصویر

اگزماست
دختر اول منم اینجوری بود

این و بزن خوب میشه عزیزم من واسه پسرم استفاده کردم

تصویر

پسر منم کپ همین بود گفتن بخاطر بوس هست اگزما نیست
ی کرم دکتر گفت از داروخونه گرفتم دوسه بار زدم خوب شد

تصویر

کرم مرطوب کننده فیروز بزن خوب میشه

اگزما زده نذار کسی بوسش کنه باید دکتر ببری که پماد بده

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی
مامان آران ۶ساله رایان مامان آران ۶ساله رایان ۸ ماهگی