دوستان دلیلش چیه نوک انگشت َهای دخترم اینجوری تیره هست

تصویر
۵ پاسخ

والا ما تیرگی نمیبینم
الکی رو بچه عیب و ایراد نزار

بچه های منم یکم هست گلم نمیدونم دلیلش چیه شایدم طبیعی باشه

واسه بچه منم همین یکم تیره تر از بقیه انگشتش

من چیزی نمیبینم😅

مال دختر منم همینجوریه
نمیدونمم بخاطرچیه👀

سوال های مرتبط

مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو ۶ ماهگی