۶ پاسخ

عین عفونت کردنه، رفته تو گوشت

آخه ناخونش رفته توگوشت
گوشه ناخونشو که تیزه بگیر

فقد دستکش دستش کن نخوره

چرک کرده

ای وای ناخونت رفته تو گوشت الاهی یکم پماد تتراسایکلین بزن پسر منم شده بود دوبار زدم خوب شد

ای جان فکر کنم ناخنش رفته تو گوشتش اگه نرفته ضربه خورده سر انگشتش

سوال های مرتبط