۳ پاسخ

آخه روی قفسه سینم ژده

بوس
و اگر شیر خودت رو میخوره چیزی خوردی ک گرمی بوده اینجوری شده الان یسری میان میگن الرژی پروتئین گاوی و فلان!
نه تنها راه تشخصی ازمایشه ک اونم از هر ۲۰ تا بچه یکی مبتلا میشه!

بوس

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی