۷ پاسخ

منم انجام دادم ۱۷۷۴ بود

عزیزم شما سونو آنومالی رو چند هفته دادی که عد د ان بی ۴/۴ بود؟

خوبه که انلاین ویزیت میکنه کاش دکتر منم انلاین ویزیت میکرد

خوبه عزیزم،فقط مغزیجات بخور شکمش هم تپلی شه

اگ داروهاتو داری نرو پیشش 😑

خوبه ها میشینن تو خونه پول ویزیت میدی بشون

آره خوبه

سوال های مرتبط

مامان روشا🤎 مامان روشا🤎 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری