منم انجام دادم ۱۷۷۴ بود
عزیزم شما سونو آنومالی رو چند هفته دادی که عد د ان بی ۴/۴ بود؟
خوبه که انلاین ویزیت میکنه کاش دکتر منم انلاین ویزیت میکرد
خوبه عزیزم،فقط مغزیجات بخور شکمش هم تپلی شه
اگ داروهاتو داری نرو پیشش 😑
خوبه ها میشینن تو خونه پول ویزیت میدی بشون
آره خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.