۹ پاسخ

مبارک باشه

خداروشکر
قدم نو رسیده مبارک

مبارکه عزیزم 😍

مبارک باشه قشنگم❤

مبارکه عزیزم

مبارکه گلم
منم دوتا درد و کشیدم

بسلامتی خداروشکر 😍🎊🎉
چرا اورژانسی ؟؟

وای خیلی بده منم سزارین اورژانسی شدم هم درد طبیعی کشیدم هم. سزارین

عزیزم مبارکت باشه💖

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان مامان نویان ۲ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا روزهای ابتدایی تولد