درد بعد سزارین مثل درد پریودیه یا شدید

۹ پاسخ

به نظرم بستگی به خودتون و بنیه بدنیتون داره من خیلی اذیت شدم حتی میتونم بگم بدترین درد زندگیم بود ولی دوستم ده روز بعد از من سزارین شد اون خیلی راحت بود زودم سر پا شد دکترهامونم یکی بودن

برا من ایقد راحت بود واقعا دلم میخاد دوباره تجربه کنم همون شب اول راه رفتم ب بچه رسیدگی کردم فقط وقتی بیحسی نبود برا بار سومی جای زخمم رو فشار دادن درد شدید گرفتم

من اصلا دردی نداشتم یا داشتم خیلی کم ک با شیاف حل میشد
فقط معده درد و کتف درد گرفته بودم اونم واسه بی حسی بود🤦🏻‍♀️

من تا ۲۰ درد داشتم،تا روز دهم با شیافت سرپا میشدم خیلی اذیت بودم،هنوزم بعد ۳۳ روز راحت نیستم شکمم هنوز درد میکنه انگار سوخته،هر کسی یجوره تو سزارین،میگن خوش گوشت بد گوشت داره و هست

سزارین سوزش داره
سوز داره بخیه هات
ولی درد فقط وقتی شکمت رو فشار میدن داری

سزارین ک اصلا درد نداره عزیزم😶

سزارین اصلا درد آنچنانی نداره اونقدر خوشحالی که اصلا نمیفهمی درد چیه ..من عملم فوق العاده بود

مثل پریودی شایدم کمتر ( تنها سختیش اولین لحظه ایی که میخوایی از تخت بیایی پایین راه بری بعدش خوب میشه) ، من سزارین بودم و واقعا راضیم حتی پمپ درد هم نداشتم فقط تو چهار روز اول روزی یدونه شیاف میذاشتم

خیلی شدیییییید‌
اگه سزارین اجباری نیستی نکن
من اختیاری بودم و خیلی پشیمونم

سوال های مرتبط

مامان دخترکوچولو مامان دخترکوچولو ۸ ماهگی