۵ پاسخ

زیاددددد

سر زایمان اولم تا برگشتم خونه نوار بهداشتی معمولی استفاده کردم مثل پریودی بود ولی خب بستگی ب بدن داره یکی زیاد یکی متوسط یکی کم

مثل پریودی بود برا من بعد سه چهار روز

زیادهست

خیلی بیشتره کلا زایمان از پریود خیلی بیشتره خواهر من سزارین بود هربار نی نی شیر میداد پی میداد

سوال های مرتبط

مامان فندق☺️ مامان فندق☺️ ۸ ماهگی