نه نیا افتضاح اینجا،صبح سر کوچمونو زدن من دوفرعی پایین تر بودم شیشه ها خونمون کامل شکست کلی آدم مرد خدا لعتنشون کنه کاش تمامش کنن یا اینا دهنشونو ببند یا برن گم شن
همه جارو دارن میزنن فکر کنم ماهم داریم بد میزنیم که عقده دارن
والا ب رگبار بستن
پشت سر هم شروع میکنن
دوستم اصفهانیه میگه میزنن، آسمون شده اتوبان 🤦♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.