مامانای اصفهانی چ خبر ؟میشه اومد اصفهان؟

۴ پاسخ

نه نیا افتضاح اینجا،صبح سر کوچمونو زدن من دوفرعی پایین تر بودم شیشه ها خونمون کامل شکست کلی آدم مرد خدا لعتنشون کنه کاش تمامش کنن یا اینا دهنشونو ببند یا برن گم شن

همه جارو دارن میزنن فکر کنم ماهم داریم بد میزنیم که عقده دارن

والا ب رگبار بستن
پشت سر هم شروع میکنن

دوستم اصفهانیه میگه میزنن، آسمون شده اتوبان 🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان عرشیا9&ایلیا مامان عرشیا9&ایلیا ۱ سالگی
مامان دخترک👧🏻و👦🏻پسرک مامان دخترک👧🏻و👦🏻پسرک ۱۴ ماهگی