دوستان سلام بچه های دوسالونیمتون کامل حرف میزنن؟؟

۹ پاسخ

نه خیلی کم بیشتر کلمه میگه

آره..

نه
کلمه و دوکلمه ای

اره دخترم کامل صحبت میکنه

پسرمن حرف میزنه درحدکلمه دوجمله ای کم بلده درحداینکه بگه مامان اب مامان تو یابابا بیا ایناروبلده

نه خیلی کم

پسر من ک ناواضح حرف میزنه

سلام اره

دختر من اره ولی مثلا یه سری کلمات رو با لحن خودش میگه نمیتونه درست تلفظ کنه

سوال های مرتبط

مامان گیلاس👼(◍•ᴗ•◍) مامان گیلاس👼(◍•ᴗ•◍) ۳ سالگی
مامان فندوق❤ مامان فندوق❤ ۲ سالگی