۱ پاسخ

ب کلیه ک نه باید ب مثانه بزنه شاید برا شما فرق داره یجوریه ک انگار فشار میاره ب مثانه از داخل احساس میکنی داری باز میشی بعد مرتب هم هست مثلا از بیس دقع شرو میشه بعد کم کم میاد پایین

سوال های مرتبط

مامان آریانا❤️ مامان آریانا❤️ ۱۲ ماهگی
مامان دِلا 🎀🤍 مامان دِلا 🎀🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه ائمه مامان هدیه ائمه ۱۴ ماهگی