سلام خانوما درد کمر و درد پهلو علائم زایمانه؟

۳ پاسخ

کمرم خیلی درد میکنه اصلا ول نمیکنه یعنی موقع زایمانه

بله منم هم هفته شما این درد داشتم.سزارین اورژانسی شدم

اگ منظم بگیره ول کنه اره ولی اگه یدقیقه بگیره و دیگه تا چند ساعت خوب بشه نه

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد ۱۳ ماهگی
مامان آریانا❤️ مامان آریانا❤️ ۱۲ ماهگی
مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه ائمه مامان هدیه ائمه ۱۴ ماهگی