مامانا درد یهویی پهلو از علائم زایمانه؟

۴ پاسخ

منم اینجوری شدم دراز بکش استراحت کن بهتر میشی

منم دارم نه درد نیست

جااانم بگوو
فدات دردت چجوریه من مردم ی سمت سمت راست درد میکنه

نه فشار بچه است منم وقتی سرپا کارامو میکنم درد میگیره ک نمیتونم سرپا وایستم دارز ک میکشم خوب میشم

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد ۱۳ ماهگی
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی