۳ پاسخ

منم دو سه روز قبل زایمان ب پهلو میخابیدم درد میپیچید تو شکمم

نه اینا علایم نیست. علایم زایمان همون دردهایی هست که بگیره ول کنه. اونم منظم

نمیدونم. باید درد بگیره ول کنه منظم‌ باشه

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد ۲ ماهگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۲ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۴ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۱۳ ماهگی
مامان فربد مامان فربد ۹ ماهگی