#شیرخشک #فرزند #پوشک #نی نی

تصویر
۹ پاسخ

هیچی از هیچ جا نمیگن انگاری ما برای هیچ کس مهم نیستیم مردم دارن با ترس و وحشت زندگی میکنن

بندر جاسکم همینطور هر لحظه دارن شهر و میزنن روستا رو میزنن کنار دریا رو میزنن
کلا تپه نریده نزداشتن
وما همچنان آواره ایم

لعنت بهشون با این زندگی که درست کردن برامون

دقیقا خدا میدونه کجا رو دارن میزنن یک سره داره میلرزه شیشه ها و زمین هم انگار داره میلرزه 😪
خیلی بده

وای خدا بهتون توان و صبر بده. خیلی وحشتناکه

عزیزم همجا همینه🥲
اگ میتونی بری روستایی جایی خیلی خوبه

انشاالله تموم بشه فقط همینو میتونم بگم تو این شبا دعا کنین

عزیزم خدا نگهدارتون باشه امیدوارم تموم بشه زودتر یک فکری بکنن واسه این اوضاع

الهی بگردم🥺 واقعا اصلا از بندر نمیگن💔

سوال های مرتبط

مامان عروسک مامان عروسک ۱ سالگی
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۱ سالگی
مامان رایان مامان رایان ۱ سالگی
مامان مهوا🌝🌛 مامان مهوا🌝🌛 ۱ سالگی
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۱ سالگی