۲ پاسخ

حرف بزنه راحت میشه خودشم اذیته الان....

دخترای منم همینطورن عاصی شدم دیگه از دستشون
چون نمیتونن حرف بزنن اینجورین ماله سنشونه

سوال های مرتبط