۵ پاسخ

واکسن یکسالگی پسرمن خیلی سخت بود،سه شبانه روز تب کرد...ولی واکسن 18 ماهگی هیچی نشد

نگران نباش قبلش استامین و فن بهش بده
دختر من همون لحظه ی جیغ کشید بعدش عادی بود خودش برگشتی راه اومد رفتیم خونه تب و اینا هم نداشت

دوسه ساعت فقط تب داره اگ تبش نیومد پایین دوسی سی شربت استامینوفن دوسی سی بروفن قاطی کن بده بخوره دیگ بالا نمیره ،جای ما دوتا واکسنو میزنن ب دست

شش ماهگی پنتا سخت ترین بود این زیاد سخت نیس

۱۸ ماهگی سخترین واکسنه البته بستگی داره خودش چطور باشه

سوال های مرتبط