۱۰ پاسخ

فقط یه روز درد داره نمیتونن راه برن بعدش خوب میشن منم خیلی میترسیدم

وای من خیلی ترسیدم ولی اصلا دخترم انگارنه انگار نه تب داشت نه درد سرررحال
اصلا کمپرس گرم وسردم استفاده نکردم

خیلییی سبک بود دختر من اصلا تبم نکرد نگران نباش عزیزم

خیلی راحت بود

من زدم خیلی راحت بود ن تب داشت ن درد

فردا نزن بعد تعطیلات بزن

من بمان دیرتر بردم بس که میترسیدم ولی روزی که بردمش جوری راحت براش گذشت که باورم نمیشد حیف اون همه استرسی که بخورم واردکردم فقط

عزیزم فردا نیست ماه بعده

دقیقا منم خیلی میترسیدم. دیروز زدم وقتی اومد خونه کلی بازی کرد عصری خوابید وقتی بیدارشد نتونست راه بره تا شب صبح هم که بیدار شد خوب خوب شد تب هم نکرد ولی استامینوفن بده که دردش کم بشه

اصلا ترس نداره خیلی راحت بود

سوال های مرتبط