۵ پاسخ

آلرژی داره فک کنم هم شدید باشه بچه ی من اینجوری بود شیرخشک رو عوض کردم

پماد هیدروکورتیزون بزن

دکتر به من گفت که بهش میگن جوش شیرخوارگی که طبیعیه و کرم مرطوب کننده سیوند داد گفت بدتر شدن پماد هیدروکورتیزون بزن

حساسيت ب پروتيين گاوي داري احتمالن برا دختر منم اينجور شده بود

نی نی منم اینجوری شده فردامیبرمش دکتر

سوال های مرتبط

مامان آقا رادین و‌آرین😍 مامان آقا رادین و‌آرین😍 ۱۵ ماهگی