آلرژی داره فک کنم هم شدید باشه بچه ی من اینجوری بود شیرخشک رو عوض کردم
پماد هیدروکورتیزون بزن
دکتر به من گفت که بهش میگن جوش شیرخوارگی که طبیعیه و کرم مرطوب کننده سیوند داد گفت بدتر شدن پماد هیدروکورتیزون بزن
حساسيت ب پروتيين گاوي داري احتمالن برا دختر منم اينجور شده بود
نی نی منم اینجوری شده فردامیبرمش دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.