۲ پاسخ

ببینید روز موعدتون چندم بود همون روز تست بزنید منفی بود قطع کنید اگه موبت بود ادامه بدید

عزیزم بعد از اینکه قرصات تموم شد تا ده روز بعدش فرصت داری پریود شی بعد اگه ده روز از قطع قرصت گذشت و پریود نشدی بیبی چک بزن انشاالله بارداری

سوال های مرتبط