انشاالله زنده از جنگ بیرون بیایم بعد تصمیم میگیریم
انشالله جنگتموم بشه برای تولد هم برنامه ریزی میکنیم
من پنجشنبه تولد گرفتم حسابی شنبه جنگ شد😑
منم میخواستم مهمونی بگیرم اما الان دلش رو ندارم میبرم آتلیه
کلی برنامه داشتم ولی الان هیچی. خدا لعنتشون کنه ک اولین تولد گرفتن برا پسرم تو دلم مونده😭
فعلا که هیچی. جنگ شد
میخوام ببرمش اتلیه کلیپ و عکس بگیرم پنجشنبه تولدشه
۳ روز دگ تولدشه روز تولدش شهادت امام علی هست فعلا هیچ برنامه ای ندارم
میشه روز عاشورا🤦🏼♀️
نمیتونم بگیرم
اگه زنده بودیم
هیچی😂🤪
ب خاطر جنگ کنسل
همچین تمی میخوام بزنم
خیلی خرید کردم و برنامه داشتم مناسفانه فعلا کنسل شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.