این پدیلاکت برای تنظیم دستگاه گوارشِ
اگه اسهال باشه کم اگه یبوست باشه شکمش کار میکنه شربت خوبیه من شبی ۵ قطره میدم
منم میدم خیلی قطره خوبیه برای تنظیم گوارشه
نمیدونم گفتم بچم شب ناله میکنه اینا گفت نفخ داره این داد
من ندادم برا چی بهتون داده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.