از این قطره ها به بچه هاتون میدین برا چی هس

تصویر
۴ پاسخ

این پدیلاکت برای تنظیم دستگاه گوارشِ
اگه اسهال باشه کم اگه یبوست باشه شکمش کار میکنه شربت خوبیه من شبی ۵ قطره میدم

منم میدم خیلی قطره خوبیه برای تنظیم گوارشه

نمی‌دونم گفتم بچم شب ناله می‌کنه اینا گفت نفخ داره این داد

من ندادم برا چی بهتون داده؟

سوال های مرتبط

مامان مارال مامان مارال ۲ ماهگی
مامان ارديبهشت مامان ارديبهشت ۱۶ ماهگی