از دندون درد دارم میمیرم..چیکار کنم؟🥲😭

۱۱ پاسخ

میخک بزار رو دندونت

استا بخور.اب نمک قرقره کن دنتول بزن سیر بذار نشاسته هم میشه قرقره کنی
لامصب خیلی بده منم یکی دو هفتس هی میگیره

استامینفون ساده بخور

زردچوبه را خمیر کن بزا روش سیر میخک بزار ببین کدوم جواب میده عزیزم

میخک و بزار جوش بیاد ابشو غرغر کن

تو سه ماهه دوم میتونی درمان کنی عزیزم

بخدا منم دو شبع اینجوریم رفتم دندون پزشکی میگ نمیتونی کاری بکنی فقط استامینوفن ساده بخور تا این ی مدتم بگذره😭

خمیردندون بمال رو لثه

گل میخک درد و آرووم میکنه
بذار رو دندونت

من دردش ب مغزم زده🥲🥲

برو بساز تا توی سه ماهه دوم هستی خیلی مونده تا زایمان اذیت میشی بعدشم که شیردهی هست

سوال های مرتبط

مامان مهدی و ماهان❤ مامان مهدی و ماهان❤ ۶ ماهگی
مامان دیان و درین مامان دیان و درین ۹ ماهگی