۱۹۰۰ بود
آبگوشت.بستنی.تخم مرغ.ایناوزن میده
منم امروز سنو دادم ۳۱ هفته و ۳ روزمه ورن بچم ۱۴۰۰ بود بنظرتون کم نیست؟؟؟
۲۹ هفته دو روز ۱۲۰۰
۱۷۸۰ بود تولد۳۴۰۰
من دارم هر چند روز یکبار بستنی می خورم خیلی خوبه
ابن جدول رو هم نگاه کن
من ۳۱ هفته و ۳ روز ۱۷۶۵ بود
از اون روز دارم روزی دوتا تخم مرغ آبپز و لیدی میل میخورم چندباری حلیم خوردم حالا ۳۵ هفته برم ببینم تاثیر داشته یا نه
حلیم خوبه...
از من ۳۲ هفته ۱۶۷۰ بود روزی دوتا تخم مرغ و چن روزش رو مدا سینه مرغ کبابی و کوبیده میخوردم . ماست یونانی با گردو . بادام . اینحور چیزا خوردم ۳۴ هفته شد ۲۱۵۰ . گفتن الان بهتر شده
۳۰ هفته ۱۸۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.