۱۰ پاسخ

۱۹۰۰ بود

آبگوشت.بستنی.تخم مرغ‌.ایناوزن میده

منم امروز سنو دادم ۳۱ هفته و ۳ روزمه ورن بچم ۱۴۰۰ بود بنظرتون کم نیست؟؟؟

۲۹ هفته دو روز ۱۲۰۰

۱۷۸۰ بود تولد۳۴۰۰

من دارم هر چند روز یکبار بستنی می خورم خیلی خوبه

ابن جدول رو هم نگاه کن

تصویر

من ۳۱ هفته و ۳ روز ۱۷۶۵ بود
از اون روز دارم روزی دوتا تخم مرغ آبپز و لیدی میل میخورم چندباری حلیم خوردم حالا ۳۵ هفته برم ببینم تاثیر داشته یا نه

حلیم خوبه...

از من ۳۲ هفته ۱۶۷۰ بود روزی دوتا تخم مرغ و چن روزش رو مدا سینه مرغ کبابی و کوبیده میخوردم . ماست یونانی با گردو . بادام . اینحور چیزا خوردم ۳۴ هفته شد ۲۱۵۰ . گفتن الان بهتر شده

۳۰ هفته ۱۸۰۰

سوال های مرتبط

مامان قندی جونم و نینی مامان قندی جونم و نینی ۱۱ ماهگی
مامان ناز🤰💕 مامان ناز🤰💕 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سلین 👼 مامان سلین 👼 ۵ ماهگی
مامان یارصاحب الزمان مامان یارصاحب الزمان هفته سی‌وپنجم بارداری