کدوم سایز برای بچه دو ساله خوبه ؟؟

تصویر
۸ پاسخ

باید اندازه اش رو بگیری بر اساس سانت هایی که داده دیگه

من برای دخترم سایز ۳ خریدم
استیناش بلنده و قدش که باید تا کنم
ولی خوبیش اینا تا پاییز سال بعد تنش میشه

بیلر و کلا چیزایی که زیر دکمه ن همیشه باید یکی دو سایز بزرگتر از حالت عادی بولیز شلوار باشه
برای بچه ی منکه اینطوره

خیلی بد اندازه داده
قد سرشانه تا فاق باید بده ک برا بچه دوساله میشه ۴۷ تا ۵۰
ولی این از سینه اندازه داده تا فاق
از قد کت بخوام بگم همون سایز ۳ خوبه براش

سایز ۲ یا ۳ رو باید بگیری
بستگی به قدش داره

از رو یکی از لباساش اندازه بزن
چون فرق میکنن بچه ها

من برای دخترم بیلر گرفتم قد بیلر ۶۰ یکم براش بزرگه

باید خودت اندازه گیری کنی

سوال های مرتبط

مامان 🌙ماهانم🌙 مامان 🌙ماهانم🌙 ۲ سالگی
مامان سلین وتودلی مامان سلین وتودلی ۲ سالگی