۸ پاسخ

جیغ نزن فکنه کاره خوبیه باز تکرار کنه...دماغشو بگیر ول کنه

محل نده،وقتی گازمیگیره کامل به بی تفاوت باش وهیچی نگو
وبعدسریع حواسشوپرت کن
یه ۲هفته دیگه میبینی چه قدرکمتراینکارومیکنی

من بینیشو میگیرم ک ول میکنه، بعد دیگه بهش شیر نمیدم. میفهمه ک این کارو کنه ، منم شیر نمیدم. تکرار نمیکنه

بینیشو در حد یه لحظه بگیری ول میکنه

واکنش نشون نده اصلا

پیدا کردی ب منم‌بگو
مردم از بس گاز میگیره😂🥲

من ب گاز راضیم موهامو میکشههه
گاز گرفتنی منم انگشت خودشو میزارم دهنش انگشت خودشو گاز بگیره😂

بیشترم میگره هرچی بگم😂😂🥲

سوال های مرتبط

مامان سلنا مامان سلنا ۱ سالگی