مو رفتوم بخوابوم
حالا مشهدی هم بلد نیستم حرف بزنم 😜😜😜
میگما همسر شما شرکت کار میکنه ؟ مامان اهورا جان
آخه شنیدم دندون پزشکی فقط آزاد حساب میشه . اگه بیمه هم قبول کنن ، خوب میشه . بنظرت دندون پزشکیا با بیمه کار میکنن ؟
کجاست مخصوص کودکانه؟ راضی هستین ؟
منم امروز عصب کشی کردم ولی بچه رو نبردم😁
قیمت عصب کشی و پر چنده اونجا؟
چ مطب تمیز و مرتبی . به به کیف کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.