دندون پزشکی بودم دخترمو بردم😭😭🥺🥺

تصویر
۶ پاسخ

مو رفتوم بخوابوم
حالا مشهدی هم بلد نیستم حرف بزنم 😜😜😜

میگما همسر شما شرکت کار می‌کنه ؟ مامان اهورا جان

آخه شنیدم دندون پزشکی فقط آزاد حساب میشه . اگه بیمه هم قبول کنن ، خوب میشه . بنظرت دندون پزشکیا با بیمه کار میکنن ؟

کجاست مخصوص کودکانه؟ راضی هستین ؟

منم امروز عصب کشی کردم ولی بچه رو نبردم😁
قیمت عصب کشی و پر چنده اونجا؟

چ مطب تمیز و مرتبی . به به کیف کردم

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۷ ماهگی