بد نیس،برا دل درد و نفخ شربت اهورا نی نی عالیه
اینودیشب گرفتم خوابیداروم مثل عکس روکارتنش
من کولیکز میدم از این بهتر اینو استفاده کردم
خیلی خوبه من راضیم هم میخوره اروم میشه البته بخاطر عرض نعنا تند هست اولش
خوبه من راضی بودم
منم از همین ب بچم میدادم خوب بود
منم وقتی ارکان تازه به دنیا اومده بود نفخ داشت بردمش دکتر اینو داد خوبه ولی کولیکز بهتره البته به بچه من کولیکز ساخت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.