۶ پاسخ

لوله ای ک اسپرم میاد ازش رو میبندن آب خارج میشه ولی داخلش اسپرم نیست

عزیزم بعد اون آمپول اسپرم میاد ولی دیگ بچه دار نمیشین

میخوای دیگه بچه دار نشی؟

منم دوسدارم بخونم جوابارو 😄

بنام خدا
نمی‌دونم چه عملیه
اعلام حضور کردم جواب بقیه رو ببینم😐✋🏻

نشنیدم گلم تا حالا
ولی پسرم اسپرمش ظعیف بود قرص دادن دیگ شدت علاقه اش ب نزدیکی اینا صد برابر شد 😂😂

سوال های مرتبط

مامان Liliya & Leniya💙 مامان Liliya & Leniya💙 ۱ سالگی
زمونع عجیبی شدع😐
قبلا هرکیو میدیدی دنبال شیرخشکی کردن بچش بود و از اول شیرخشک میداد دنبال سزارین اختیاری بود ولی الان همع برگشتن ب قبل حتی بلاگرارو جدیدا میبینی میرن سراغ زایمان طبیعی یا دارن از فواید شیرمادر میگن😐
یادمع پسرمو شیر میدادم(جلو جمع هیچوقت شیر نمیدادم میرفتم اتاق چون خوشم نمیومد کسی سینه‌مو ببینع) تا پسرمو میبردم اتاق سریع همع میگفتن اه شیرخشک میدادی راحت میشدی الان مجبوری بری تنها بشینی تو اتاق یا مثلا بعد زایمان همع گفتن اسکولی طبیعی کردی؟ سزارین خوبع مگع مریضی ب خودت تحمل درد بدی بعدم دخترم بدنیا اومد شیرخشک دادم همع گفتن بین بچه‌هات فرق میذاری یا برای درست کردن شیر یکم ک طول میکشید گریه میکرد میگفتن الان شیر میدادی سریع سینع مینداختی دهنش انقدم گریه نمیکرد یا فهمیدن سزارین کردم گفتن تو ک پسرتو طبیعی کردی میتونستی چرا اینیکیو سزارین کردی😐😐😐
یکم نرمال باشینننن😐😂
و انقدم تعصبی نباشین ک تبلیغ شیرمادر کنین از شیرخشک بد بگین یا از نوع زایمان بد بگین یا بگین شیرمادر سخت ترع درستع سخت ترع ولی از نظر من واقعااا جفتشون سخته شیرمادر مادر غذاهارو حذف میکنع شیرخشک هی باید بدی منتظر علائم بمونی ک بالاخره ی شیر خوب پیدا کنی🤌🏼
نظر شما چیع؟

#فرزندپروری
#شیرمادر
#شیرخشک
#پوشک
#ختنه