و زایمان هم هرکی نسبت ب شرایط بچش و قدرت بدنی و توانایی خودش باید انتخاب کنع پس کسی حق دخالت ندارع🤌🏼
موافقم باهات
مشکل نظرات و سلیقه های مختلف نیست
مشکل تحمیل اونا به بقیست🤦🏻♀️
یعنی هررررکاری کنی یکی پیدا میشه بگه داری اشتباه میکنی یا مثلا اون کارو کنی بهتره
شرایط و بدن هرکسی متفاوته ...اگه اینو میدونستن نظر بیخود نمیدادن
من خودم طبیعی انتخاب کردم اولی رو و راضیم و دوسداشتم شیر بدم بهش و نداشتم آب بود مجبور شدم شیرخشک بدم تا افسردگی شدیدم رفتم حتی ولی نشد ....
🫠
خیلی خیلی خیلی خیلیییییی باهات موافقم
میدونی چیه هر کاری کنی برعکسشو میگن خوبه😑😑😑
ببین من اول فک کردم شمام داره. شیر خشک بده و فلان
به وسط متن رسیدم عجیب. دیدم راست میگی
مسئله بد یا خوبیپیه کدوم نیست
مسئله شرایطه که ایجاب میکنه یکی شیر مادر بده یا شیر خشک
یا طبعی زایمان کنه یا سزارین
کاش بفهمن بهترو بدتری وجورد نداره
بحث این مسائل نیست عزیزم به حرف مردم نباشید... خودتون هر کاری درسته و صلاحه انجام بدید.....معیار خوب و بد کلا وحود نداره در این زمینه
راستش خیلی دوست داشتم طبیعی زایمان کنم نمیدونم چرا
همسرم گفت تاب نمیاری دردشو قانعم کرد برا سزارین
ولی در مورد شیرخشک اینا هیچکس یادم نداد که هم شیرخشک بدم هم شیرمادر! اطلاعات نداشتم گهواره هم عضو نبودم 😁
شیر خودمو دادم بعد اعتصاب شیر داشت رفتیم به شیرخشک هزار و یک بلا سرمون اومد
تا اینکه خودش ول کرد شیشه رو باز برگشت به شیرمادر
هرکدوم سختی های خودشو داره ولی شیر مادر بهتره برا بچه
چقدر حرفات درست بود.
آره راست میگی اتفاقا منم داشتم به این موضوع فکر میکردم
قشنگ گفتی
مردم همیشه یه حرف نظر برای گفتن دارن
ببین....؟؟
هرکااااااااری کنیا هرکاری برعکسشو میگن خوبه 😂😂😂😂
اصلا مهم نیس چی
ن شیر مادر ن شیرخشک
هرکار تو کنی خوب نیس برعکسش خوبه
تامام 🤣
من خودم طرفدار زایمان طبیعی بودم چون از بی حسی سزارین میترسیدم و خداروشکر زایمان خوبی داشتم اونم طبیعی
اما برگزدم عقب حتما بچمو از اول شیرخشک میدم
چون فهمیدن اشتباه کردن
اصل شیر مادره
شیر خشک برای مواقع ضروریه
اصل زایمان طبیعیه
سزارین برا مواقع ضروریه ....
حالا هرکس گارد بگیره مهم نیست
باز زایمان ی چیزی ولی وقتی شیر داشته باشی و ب بچه ندی خیلی ظلمه
من شیر خشک دادم و فقط ۲ماه شیر خودمو
و به نظر خودم بهترین انتخاب همون شیر خشکه
عزیزم حرفات حقه بستگی به شرایط مادر داره ولی من با اون قسمت که گفتن طبیعی میاوردی رو قبول دارم چون شما که یه بار طبیعی آوردی دیگه لازم نبود بخیه سزارین هم بخوری
من هیچ وقت حرف بقیه واسم مهم نبود زایمانم سزارین بود چون واقعا از زایمان طبیعی میترسیدم چون بدنم ضعیف بود خیلی سعی کردم ک دخترم شیر خشک بخوره ولی شیر خودمو ترجیح داد و بنظرم هر مادری با توجه ب شرایطش خودش باید تصمیم بگیره
خوب از نظر هر کسی متفاوته.من با شیر مادر موافقم فکر کنم دیگه همه ی دنیا بدونن ولی باز بعضیا با توجه به فکر و شرایط خودشون ترجیح میدن شیرخشک بدن که خب به خودش مربوطه
در مورد زایمانم هم سزارین هم طبیعی عوارضای خودشو داره من انتخابم سزارین بود و پشیمون نیستم ولی خیلی تو اینجا دیدم مامانایی که طبیعی بودن عوارضاشون بیشتره
بعدشم لزوما چون بلاگرن دلیل نمیشه که هر چی بگن درست باشه
مردم حرف زیاد میزنن........
بی خیال💔
وای مورمورم شد چطوری همزمان دوتارو شیر میده😵💫😵💫😵💫
مرسی حرف دلمو زدی
آخ دقیقا.....حرفات همه حق بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.