۹ پاسخ

مامان منم میگه تا یه سال فقط شیر خودمو دادم
من به زور تا ۵ماه دادم کم بود الآنم میدوشم میدم

چه خوب بالاخره یکی رو پیدا کردم این سوالو ازش بپرسم..الان پس خدا روشکر ناراحتی معده ندارین؟

چون ماها از مادرپدرای قدیمی شاکی هستیم چون بچه هارو خیلی زود وزیر یکسال حتی از ۴..۵ماهگی ازغذای سفره دادن همه ناراحتی معده و حساسیت داریم و علتشو همین مسئله میدونیم😁

اخه چجوری مگه میشه تا دوساااال
دختر من الان که ما داریم غذا میخوریم جوری دهنش اب میوفته جیگرم براش کباب میشه😂

من دیگه بدون غذا نمیتونه و از هر خوراکی و میوه ای دوست داره امتحان کنه و اگه آب و غذا نخوره فقط نق میزنه

چقدر رو روش خودش سفت و سخت بوده😁

دیگ هی برا شیر بیدار نمیشه منم خوب میخوابم

فکر کنم بدی بهتر باشه من الان به پسرم میدم قبل خواب سوپ یا فرنی راحت چند ساعت میخوابه

درسته دقیقا
روده بچه هضم غذا سخته براش
اولویت شیره

حالا مامان من از ۴ماهگی بهم غذا داده😂

سوال های مرتبط