۷ پاسخ

من تو یخچال میزارم همیشه عزیزم. چ قطره ها چه شربت

من همشو یخچال

سلام من همیشه یخچال

اونایی که روشون نوشته توی یخچال نگه داری بشه رو میزارم یخچال

بستگی داره روش چی نوشته باشه ، مثلا مولتی و آهن ویواکیدز نوشته باید بذارم یخچال

همشون یخچال یک ساعت قبل از مصرف میزارم بیرون ک به دما محیط باشع

من بیرون میزارم یخچال گذاشتنی خیلی سردمیشع نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولمون مامان نی نی کوچولمون ۱۰ ماهگی