من تو یخچال میزارم همیشه عزیزم. چ قطره ها چه شربت
من همشو یخچال
سلام من همیشه یخچال
اونایی که روشون نوشته توی یخچال نگه داری بشه رو میزارم یخچال
بستگی داره روش چی نوشته باشه ، مثلا مولتی و آهن ویواکیدز نوشته باید بذارم یخچال
همشون یخچال یک ساعت قبل از مصرف میزارم بیرون ک به دما محیط باشع
من بیرون میزارم یخچال گذاشتنی خیلی سردمیشع نمیخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.