تا یکماهگی کلاه بذار سرش و اینکه قطره یا شیرت رو بریز و با پوار ساکشن کن
بینیش رو با پوار باید خالی کنی دیگه
اسپری سدیم کلراید بزن عالیهههه
اگه از سرماخوردگی نیس بخور سرد بذار بالاسرش
اسپری بینی بزن با فین گیر تمیز کن
تند تند هم نفس میکشه؟
کلاه سرش بزار عزیزم
سرش سرما بخوره کیپ میشه دماغش
قطره بینی بریز با فین گیر بگیر
شیرتم میتونی بریزی تو بینیش
ادسه کنه میاد بیرون
با پوار بینی تمیز کردی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.