مامانا من همش درد پریودی دارم
نمیتونم زیاد وایسم
میترسم ایا طبیعیه؟

۵ پاسخ

بله طبیعیه استراحت کن

قبلا درد میگرفت ول میکرد الان ول نمیکنه

خیلی استرس دارم

منم داشتم هفتت بره بالا بهتر میشی
استراحت کن زیاد سرپا نمون

اره عزیزم طبیعیه منم داشتم قبلا از پزشک پرسیدم گفت موردی نداره

سوال های مرتبط

مامان 🌸گل سرخ 🌸 مامان 🌸گل سرخ 🌸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آنِلی🦋🍭🩷 مامان آنِلی🦋🍭🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دُخملی مامان دُخملی هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق 🥰 مامان فندق 🥰 هفته نوزدهم بارداری