بله دو نیم سیسی
سرفش قطع شد ابریزش از پلارژین خیلی بهتر
عزیزم من سه دور پلارژین دادم خوب نبود ولی این یک بار دادم عالی بود
سرفه خلطی یعنی عفونت وانتی بیوتیک میخاد،بچتوحتماببردکتر
این عالیه
شربت پدی کاف عالیه
پسر منم سرفه داره منم دارم اینو میدم الان
اینم خوبه اما دکتر بردم گفت پلارژین بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.