۶ پاسخ

دکتر پسرم میگفت طرف صبح بهترین تایمش هست شب ندی بهتره

ویتامین ها خواب رو میپرونه یه بار داداشم دندون درد داشت هرچی زنش روصدا زد پانشد بهش قرص بده رفت روی یخچال مون قرص های کلسیم وویتامین ها وزینک مال من بود خورده تاصبح بیداربود بیچاره😂

صبحا بهتره

بریز تو شیر خشکش بده راحت

یکم شادابتر میشه ممکنه نخوابه😅

نه اشکالی ندارع فقط بچرو پر انرژی تر میکنه

سوال های مرتبط

مامان قلبم🩷🐣 مامان قلبم🩷🐣 ۶ ماهگی
مامان مهوا و نی نی ❤ مامان مهوا و نی نی ❤ ۱۰ ماهگی
مامان آیهان کوچولو 🥰 مامان آیهان کوچولو 🥰 ۱۲ ماهگی
مامان آهو خانوم 🦌 مامان آهو خانوم 🦌 ۱۷ ماهگی
مامان 🎀MᴀHᴠA🎀 مامان 🎀MᴀHᴠA🎀 ۱۵ ماهگی