بعد از 9 روز تاخیر بتام خوبه ؟؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

بنظرم خیلی بالاس باز دوستان میان جواب میدن

سلام گلی مبارکه ❣️
خودت خواستی یا خدا خواسته بوده ؟!

سلام عزیزم تستات سوالای قبلیت منفین ازمایشت مثبت شده؟؟؟

اره خوبه

آره خوبه من از دکتر پرسیدم میگفت عدد بتا بستگی ب کیت اندازه گیری آزمایشگاه داره
نمیشه قضاوت کرد برا چن قلویی

سوال های مرتبط

مامان محمد علی و آبجی مامان محمد علی و آبجی ۲ ماهگی