۶ پاسخ

ما هیچکدوم کلا تو زندگی زناشوئی لجبازی اشتباهه

قبلاً خیلی لج میکردم اما الان نه دیگه حوصله ندارم

من اصلااااا با شکم قهر نمیکنم یعنی نمیتونم اصلا
البته دعواها و قهرهامونم به دو ساعت نمیکشه آشتی میکنیم سریع

منم خیلی لجبازم نمیتونم این اخلاقمو ترک کنم شوهرم زیادنیست

هر دو لجبازيم اما اون كينه اي نيست من هستم 🙄🙄🙄

من چرا بلد نیستم ازین کارا🥲😂

سوال های مرتبط