ما هیچکدوم کلا تو زندگی زناشوئی لجبازی اشتباهه
قبلاً خیلی لج میکردم اما الان نه دیگه حوصله ندارم
من اصلااااا با شکم قهر نمیکنم یعنی نمیتونم اصلا
البته دعواها و قهرهامونم به دو ساعت نمیکشه آشتی میکنیم سریع
منم خیلی لجبازم نمیتونم این اخلاقمو ترک کنم شوهرم زیادنیست
هر دو لجبازيم اما اون كينه اي نيست من هستم 🙄🙄🙄
من چرا بلد نیستم ازین کارا🥲😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.