۵ پاسخ

عزیزم، هر چی گفت و گو رو زدم که بتونم اونجا پیام بزارم نشد، من اصفهانم چند روزه اینجا خیلی بد شده اوضاع، شوهرمم میگه میبرمت اردبیل خونه کرایه میکنیم، و اردبیل هم ما فقط امسال برای تفریح و کمپینگ اومدیم یکی از روستاهای نمین نزدیک فندقلو، شوهرمم میگه اونجا خونه کرایه میکنم. منم خیلی نگرانم، نه بیمارستانی رو میشناسم و نه دکتری اگر بیام، از طرفی هم استراحت مطلقم و احتمال زایمان زودرس دارم. می شه راهنماییم کنی؟ کدوم بیمارستان اردبیل خوبه و ان آی سی یو داره و چه دکتری؟
ممنونت میشم🙏🙏🙏🌸🌸

آره برو منم رفتم

تن تنفسی و حرکت و مایع دور جنین اندازه میگیره
فکرکنم برای همه مینویسن حداقل یبار

چقدر هزینشه؟

برای حرکات و تنفس بچه هست

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۱۲ ماهگی