۴ پاسخ

اره دیگه راهی نیست ایشالله ۶ ماهگی خوب میشن

اره عزیزم با دکتر خوب مشورت کن

من دکتربه پسرم شیرخشک مخصوص داده همونومیدم خداروشکربالانمیاره

دکتر ب پسر من کیدیزول داد ولی بهش نساخت میدادم بهش بیشتر بالا میاورد

سوال های مرتبط

مامان ꫝꪖꪑⅈꪀ مامان ꫝꪖꪑⅈꪀ ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۱ ماهگی
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۶ ماهگی
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۶ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۲ ماهگی