سلام خوبید این شربت کسی داده بچش؟؟

تصویر
۱۲ پاسخ

بله من میدم

منم میدم دکتر داد واسه بچم

آره من چندروزه واسه بار دوم شروع کردم

واسه چی هس

من میدم الانم خیلی خوبه

منم دادم خوب بود

بله من دارم میدم

آره من دوبار دکتر برا پسرم نوشت

بیدون نسخه پزشک میشه به بچه یک سال نیم بیدیم

آره من دادم خیلی زود پنج تا دندون دخترم دراومد

من میدم عزیزم.

اره عزیزم کلسیمه من دادم

سوال های مرتبط

مامان 🩷پرنســـا🩷 مامان 🩷پرنســـا🩷 ۲ سالگی
مامان لیموشیرینم👶 مامان لیموشیرینم👶 ۲ سالگی
مامان سام وحسین مامان سام وحسین ۲ سالگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۲ سالگی
مامان امیرمهدی جانم مامان امیرمهدی جانم ۲ سالگی
مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 ۱ سالگی