۴ پاسخ

اب هویج خیلی خوبه برا شیر

منم دقیقا همین اتفاق واسم افتاد قطره شیرافزا بخور آب هویجم خیلی خوبه

یکم تقویت کن شیر افزا بخور لاکتاول بخور
مایعات زیاد بخور انشالله میاد

به این زودی مگه خشک میشه
پسر من کلا یک ماه سینمو گرفت یعنی تا یک ماهگی دیگه نگرفت چون نوک نداشت نمیتونست اون یک ماه هم با کمک دیگران خورد
تا همین دو هفته پیش فشار میدادم شیر داشت قشنگ میدوشیدم میومد

سوال های مرتبط

مامان تیام کوچولو🥹🫀 مامان تیام کوچولو🥹🫀 ۱۳ ماهگی