برا من که اصن تا شیش هفت صبح بیدار نمیشه یکسره میخوابه بیدارش نکن گشنش بشه بیدار میشع خودش
دیگه تو شب لازم نیس بیدارش کنی بخاطر همین بدخواب میشه
چرا بیدارش میکنی خب؟
ای ننهههه سعی کن بخوابه شبا چون شبا رشد میکنن
قنداقش کن(محکم نه هااا اروم ک بخوابه)پستونکم بده هک فکش قوی میشه هم اروم میشه
چرا بیدار میکنی؟بذار خودش بیدار شه.بچه بدخواب میشه خب.
من خب اصلا بیدارش نکردم.فقط ۱ ماه اول میگن قندش میفته.
خودش بخواد بیدار میشه
چن کیلیویه
دیگه ماشالله ۲ماهش شده اون مال روزای اول تولدشه بخاطراینکه قندش نیوفته بایدخودت بیدارش میکردی الان دیگه گشنه ش بشه خودش بیدارمیشه
چ حوصله ای داری خواهر نوزاد خودش گشنه بشه بیدار میشه وقتی خوابه یکسره ینی شکمش سیره خب
عزیزم خب داری بدخوابش میکنی گناه داره گرسنه بشه خودش بیدار میشه
احتمالا گرمش هم میشه ها
میای گروه روبیکا
شاید آروغ داره بچه ها آروغ داشته باشن نمیخوابن
خب بیدارش نکن
بیدر نکن بده شیرشو میخوره اگنخورد سیر هس بیدارش نکن
الان که لازم نیست بیدارکنی خودش بیدار میشه برای شیر شاید چهارساعت هم بخوابه
شایدخوب سیرنمیشه
دختر منم اینجوریه ولی یکم ک خوابید باز نمیخوابه من شیر هم ندارم بدم بهش شاید بخاطر اینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.