۸ پاسخ

من یکشنبه هفته قبل زدم خیلی سبک بود خداروشکر

استامینوفن رو مرتب بده، و اگه اجازه داد کمپرس سرد و گرم رو روز اول و روز دوم بذار، دختر من ۲۴ ساعت پاشو تکون نمی‌داند و یا بغل بود یانشسته بود

من دیروز. بردم زدم، خیلی استرس پا درد داشتم ولی خداروشکر فقط یکم تب خفیف داشت و اون پا دردی که همه میگن نداشت، یکم بیحاله که با استامینوفن سریع اکی میشه

دختر منم دو روز دیگه داره

اسباب بازی جدید واسش بخر که باهاش سرگرم باشه و این که تموم روز کنارش باش بهونه گرفت هواشو داشته باش استامینوفن بهش بده مراقب باش شب تب نکنه .ممکنه بی اشتها باشه

تب نداشت فقط شبش خیلی پاش درد گرفتو تا دو روز عین کوالا بهم چسبیده بود نمیزاشت پاشو تکون بدم یکمم بی اشتها بود

هرچهارساعت استامینوفن به موقع بده

من هفته پیش زدم
دو روز تب داشت دوروز پا درد داشت . بعد اینکه واکسن زدید بربع بعد پاراکید بدید و اینکه حتما بعد واکسن نیم ساعت یا یربع راهش ببرید

سوال های مرتبط

مامان دنیز خانوم👶🏻 مامان دنیز خانوم👶🏻 ۱ سالگی