تجربه هاتون رو از واکسن ۱۸ ماهگی بگین لطفا

۱۱ پاسخ

واسه دخترم خداروشکر سبک بوداونجوریم که میگن نیست

نسبت ب بقیه واکسن سخت تره پاش خیلی درد میکنه استا رو مرتب بده تب نکنه

من از استرس بیخودی یک ماه دیر تر زدم
ولی اصلااااا اذیت نشد.همون لحظه گریه کرد بعد اروم شد
بردیمش بیرون و پارک انقد بازی کرد بعدم گرفت خوابید اخر شب یه کوچولو تب کرد تا دارو دادم اومد پایین
فرداشم فقط جاش خیلی قرمز بود بعدش خوب شد
میشه گف سبک ترین واکسن بود مثل یکسالگی

بد بد بد خیلی بد بود

برخلاف تصورم از همه واکسناش راحتتربود.اصلا تب نکرد.لنگ هم نزد.بعداز واکسن حدود ۳ساعت درحال جنب و جوش و حرکت بود.دخترم خیلی شیطونه.همین راه رفتن خیلی خوب بود براش.بعداز واکسن هم تا شب هر۴ساعت شربت پاراکید دادم بهش.خداروشکر اصلا تب نکرد.روز بعد وقتی مینشست میخاست پاشه میگفت آخ .فقط همین.تا دوسه روز هم جای واکسنش قرمز و متورم بود

راه بره و استا بده روز اول فقط هر ۴ ساعت هیچی نمیشه خیلی راحته فقط بلافاصله باید ۱ ساعت راه بره

من خیلی استرس داشتم
ولی بد نگذشت
همه کارامو اون روز تعطیل کردم فقط بچمو بغل کردم و شیر دادم و نازشو کشیدم،زودی هم خوب شد،تب بر هر ۴ ساعت،ک قبل واکسنشم من دادم بهش
کیسه یخ و داغ ک اصلا نزاشت بزارم روش،
هر وقت خودش میخاست راه میرفت بعد میومد بغلم،اصرار ب راه رفتن یا بازی کردنش نکردم،همش بغلم بود فقط خودش میگفت میخام راه برم میرفت
شب هم تبش بیشتر شد،ک ی جور تنطیم کرده بودم ک شب بروفن بدم بهش،ی بار استا میدادم ی بار پروفن،شیافم برای احتیاط خریدم ولی استفاده نشد،در مجموع خوب گذشت،کلی هم بازی کرد همون روز و فرداش،
جای زخمشم خیلی قرمز شد تا ۳ روز،ولی من اهمیت ندادم،چون واکنش بدن هست و طبیعیه
ویکس هم میکشیدم دور جای واکسن اروم میکرد،ولی میدیدم درد داره دست نمیزدم ،
در کل باید ب سازش برقصی همون روز

بعد واکسن ببرش یکی دوساعت راه بره
رسیدی خونه پاراکید بده
ظهر بخوابه عصر پاشه دردش شروع میشه نمبتونه راه بره
دیگه باید وقت بزاری براش، ببریش با ماشین بیرون یا بازی کنید تو خونه
فردا صبحشم بهتر میشه نگران نباش عزیزم

اره میکن راه بره پخش میشه

درد و تبش رو من با بروفن فقط کم میکردم
همین ک میخورد اثر میکرد پامیشد راه میرفت تا اینوه اثرش میرفت شروع میکرد گریه و نق
یک روز درد رو داره اما قابل تحمل از عصرم شروع میکنه تب تا فردا کامل خوب خوب میشه اصلا نگران نباش ا نقد سخت نیست ک میگن

منم فردا باید بزنم دل تو دلم نیس
فقط میدونم بعد واکسن باید راه بره

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۲ سالگی