خانما بیشتر سمت کدوم پهلو میخوابین

۱۶ پاسخ

دوتاش از هرکدوم ک خسته شم میچرخم

من راست راحت ترم

چپ از اول راحت تر بودم انگار بچه خودش دوست داره

چپ خون رسانی بهتره

چپ زاحتم

هردوش

من هر دو

هردوتاش

هردو

چپ کلا راحت ترم

من چپ راحتم

راست میتونم اونم بازم سختمه

میگن سمت چپ بخوابیم خونرسانی رو بهتر می‌کنه جنین بهتر وزن میگیره

رااااست

چپ.

راست
چپ اذیتم

سوال های مرتبط